grtzzzzzzzzzzzz
problemen met sony MHC-ZX70 cd speler
- deejayke
- Contacteer:
re
dit is een probleem dat de laatste tijd steeds meer en meer voorkomt heb ik de indruk. mijn cd-spelers deden dit ook niet. bij was het omdat de muziek op data/audio cd's gebrand was. sinds een jaar ga ik steeds 'speciale' audio cd's halen. deze zijn alleen maar geschikt voor audio (hier kryg je dus geen beeld of data op. en sinds ik op de cd's schrijf heb ik geen problemen meer. dus was dus een tipje als er niemand een schakeling moest vinden om dit op te lossen
grtzzzzzzzzzzzz
grtzzzzzzzzzzzz
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
klote sony MHC-ZX70
hoi
nu snap ik nog niet wat eraan te doen is.
help ik ben bijna blond.
groetjes tiny
nu snap ik nog niet wat eraan te doen is.
help ik ben bijna blond.
groetjes tiny
help me aub ik ben bijna blond
-
janvanbree
- Contacteer:
het komt erop neer dat als je voor je gewone cdspeler cd's wilt branden, je die hele dure audio cd-recordables zou moeten kopen, wat natuurlijk belachelijk is, want die zijn echt 10 keer zo duur! ik zou gewoon dat apparaat snel terug brengen en een andere halen die het wel doet!
offordable showequipment? www.alelight.nl
helaas helaas
heel jammer maar ik kan dat ding niet meer terug brengen.
ik zoek een oplossing bij jullie heren techneuten die dat wel voor mij kunnen oplossen, dus komop mannen help mij.
groetjes tiny
ik zoek een oplossing bij jullie heren techneuten die dat wel voor mij kunnen oplossen, dus komop mannen help mij.
groetjes tiny
help me aub ik ben bijna blond
- deejayke
- Contacteer:
re
discs kun je onderverdelen
- dvd : beeldmateriaal
- cdr: cdroms : geluid en/of data (muziek en/of bv. texten)
- audio cd: alleen bestemd voor muziek
nu het beste om geluid op te nemen is die 'audio cd' (omdat deze echt daarvoor bestemd zijn en voor niets anders). deze cd's zijn natuurlijk iets duurder dan cdroms. maar die prijs van 'audio cd' valt best nog wel mee vindt ik persoonlijk.ik geloof dat het een kleine euro kost per cd'tje. deze 'audio cd's kan je niet overal gaan halen, je kunt deze verkrygen in 'free record shop' en 'colruyt' (srry voor de reclame, maar kan niet anders
).
iets verbouwen aan je cd-speler raad ik je eerlijk gezegd af. want negen kansen op tien dat he dan een nieuwe laser zult moete steken in je cd-speler. dit is natuurlijk niet aangeraden. een nieuwe laser steken is totaal niet simpel voor beginners (ik volg dit op school en vindt dit toch ook niet makkelijk).
dus nu zijn er twe mogelijkheden,
ofwel ga je een cd-speler kopen die jouw cd's wel aan kan
ofwel ga je die speciale audio cd's halen
PS: ik zal een van de dagen eens zien welk merk 'audio cd' ik gebruik voor het opnemen en als je meer wil weten vraag maar raak
zelfs op mn mail
grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
- dvd : beeldmateriaal
- cdr: cdroms : geluid en/of data (muziek en/of bv. texten)
- audio cd: alleen bestemd voor muziek
nu het beste om geluid op te nemen is die 'audio cd' (omdat deze echt daarvoor bestemd zijn en voor niets anders). deze cd's zijn natuurlijk iets duurder dan cdroms. maar die prijs van 'audio cd' valt best nog wel mee vindt ik persoonlijk.ik geloof dat het een kleine euro kost per cd'tje. deze 'audio cd's kan je niet overal gaan halen, je kunt deze verkrygen in 'free record shop' en 'colruyt' (srry voor de reclame, maar kan niet anders
iets verbouwen aan je cd-speler raad ik je eerlijk gezegd af. want negen kansen op tien dat he dan een nieuwe laser zult moete steken in je cd-speler. dit is natuurlijk niet aangeraden. een nieuwe laser steken is totaal niet simpel voor beginners (ik volg dit op school en vindt dit toch ook niet makkelijk).
dus nu zijn er twe mogelijkheden,
ofwel ga je een cd-speler kopen die jouw cd's wel aan kan
ofwel ga je die speciale audio cd's halen
PS: ik zal een van de dagen eens zien welk merk 'audio cd' ik gebruik voor het opnemen en als je meer wil weten vraag maar raak
grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!