PCB leverancier
PCB leverancier
Hoi,
kent iemand een goed adres om pcb's te laten maken voor enkele prototypes tegen acceptabele prijs?
Liefst in ons werelddeel...
kent iemand een goed adres om pcb's te laten maken voor enkele prototypes tegen acceptabele prijs?
Liefst in ons werelddeel...
- deejayke
- Contacteer:
ik heb net hetzelfde probleem, ik liet dat doen door 'RATO' maar die zijn onlangs gestopt
en dus beginnen de problemen
grtzzzz
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
- deejayke
- Contacteer:
welke school is dit ? kun je eens adres en telefoon en website enzo doorsture ? thx
grtzzzzzzzzzzz
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
vti te menen
als je wil kan ik het schema wel laten maken door mijn leerkracht(geef het gewoon op een blad zoals het zou moeten zijn)
ik stuur je dan wel het plaatje op als je het hebt ontvangen stuur je maar je geld op
k?
en mat ja we hebben al euro's ongeveer 20 cent/vierkante centimeter
om correct te zijn 17 cent
als je wil kan ik het schema wel laten maken door mijn leerkracht(geef het gewoon op een blad zoals het zou moeten zijn)
ik stuur je dan wel het plaatje op als je het hebt ontvangen stuur je maar je geld op
k?
en mat ja we hebben al euro's ongeveer 20 cent/vierkante centimeter
om correct te zijn 17 cent