USB naar Parallel van Parallel naar K8000
USB naar Parallel van Parallel naar K8000
Hallo ik heb zojuist:
http://www.manhattan-support.com/driver ... llel.shtml
gekocht (de onderste; USB naar DB25 female)
De reden is omdat ik een nieuwe server heb dus alleen USB geen parallel meer.
Nu heb ik hem aangesloten de K8000 en gaat het lampje:
-LD17
Branden nu voer ik de test uit met de VB versie van de K8000 en doe ik de output test en input testen welke knop ik ook aanraak hij knipperd niet doet niks.. wat kan ik heiraan doen omdit probleem op te lossen?
Want als ik hem namelijk in mijn eigen PC doe om te controlleren of hij wel doet en ik voer de test uit gaan alle lampjes eens es branden om de beurt.
Alvast bedankt! =)
http://www.manhattan-support.com/driver ... llel.shtml
gekocht (de onderste; USB naar DB25 female)
De reden is omdat ik een nieuwe server heb dus alleen USB geen parallel meer.
Nu heb ik hem aangesloten de K8000 en gaat het lampje:
-LD17
Branden nu voer ik de test uit met de VB versie van de K8000 en doe ik de output test en input testen welke knop ik ook aanraak hij knipperd niet doet niks.. wat kan ik heiraan doen omdit probleem op te lossen?
Want als ik hem namelijk in mijn eigen PC doe om te controlleren of hij wel doet en ik voer de test uit gaan alle lampjes eens es branden om de beurt.
Alvast bedankt! =)
Nou ik gebruik alleen maar de;
- IO/9- -> Out + en -
- IO/10- -> Pulse + en -
- IO/11- -> Reset + en -
Kwa voltage moet het precies het zelfde zijn en kwa functie moet dit ook precies het zelfde zijn en nu heb ik hier heel weinig ervaring mee want iemand anders heeft dit ooit eens voor mij gebouwd en nu kan ik hem wel vervangen alleen moet hij precies zo werken als nu
De vraag is welke van die 2 K8055 / K8061 kan ik hiervoor gebruiken?
- IO/9- -> Out + en -
- IO/10- -> Pulse + en -
- IO/11- -> Reset + en -
Kwa voltage moet het precies het zelfde zijn en kwa functie moet dit ook precies het zelfde zijn en nu heb ik hier heel weinig ervaring mee want iemand anders heeft dit ooit eens voor mij gebouwd en nu kan ik hem wel vervangen alleen moet hij precies zo werken als nu
De vraag is welke van die 2 K8055 / K8061 kan ik hiervoor gebruiken?
Je schrijft dat je een nieuwe computer hebt. Kan het zijn dat je oude pc Windows XP draait (of ouder) en de nieuwe Windows Vista? De drivers van de K8000 zijn er namelijk enigszins berucht om dat ze wel goed werken met Windows 2000, wat meer moeite hebben met XP en met Vista zo mogelijk nog meer overhoop liggen. XP blokkeert namelijk de toegang vanuit software tot de paralel-poort, en Vista gooit nog een schepje boven op die blokkade....Nu heb ik hem aangesloten de K8000 en gaat het lampje:
-LD17