hallo
ik wil graag een condensator tussen mijn versterker zetten maar ik weet niet welke ik heb een
versterker : rengade ren 1100s en is 1100 wat
en de sub is 400 wat
alvast hartelijk bedankt
welke condenstaor op mijn auro versterker
-
Mat Janssen
- Moderator

-
Mat Janssen
- Moderator

-
Mat Janssen
- Moderator

-
jeroen_verbeeck
10carré draad voor cauaudio lijkt me wel redelijk dun. Zeker als je sub al 400watt is.
Meestal wordt op zijn minst 16carré of 25carré als hoofkabel gebruikt...
Zeker ook omdat me die draden wel eens wat gefoefeld wordt, minder dik dan wordt beweerd, slechtere kwaliteit enzo... Zeker als je het goedkoop wil houden, en aan het merk van versterker te zien is dat wel het geval.
Niets mis met een laag budget, maar hou de voeding wel deftig. Kabels goed dik houden, dikke kabelogen gebruiken, juiste zekeringen en een goed geschuurd massapunt dat met een stevige bout vast zit. Anders heb je garanti problemen na een tijd.
Meestal wordt op zijn minst 16carré of 25carré als hoofkabel gebruikt...
Zeker ook omdat me die draden wel eens wat gefoefeld wordt, minder dik dan wordt beweerd, slechtere kwaliteit enzo... Zeker als je het goedkoop wil houden, en aan het merk van versterker te zien is dat wel het geval.
Niets mis met een laag budget, maar hou de voeding wel deftig. Kabels goed dik houden, dikke kabelogen gebruiken, juiste zekeringen en een goed geschuurd massapunt dat met een stevige bout vast zit. Anders heb je garanti problemen na een tijd.